torsdagsmys

idag hade mamma en överraskning till mej. tre filmer om lillefot, ni vet han som är en dinosaurieunge, och ostkrokar fast det bara är torsdag. tack mamma, nu är du min bästa kompis och får komma på mitt kalas om du vill. vill du det? mamma vill det, hon får baka tårtan när jag ska ha kalas.

idag ville hon mysa lite extra med mej sa hon. först fick elsa vara med men hon fick inte äta ostkrokar, hon fick äta mammamjölk i flaska. sen skulle elsa sova så då fick jag sitta i mammas knä och det var jättemysigt.

men sen när den dumma vasstand kom och det var lite läskigt ville jag att mamma skulle spola åt mej, fast då kunde hon inte det för då sov hon redan. vilken knasmamma jag har. nu går jag till nathalie och leker istället.

joar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback