I väntans tider

Man vet att det börjar närma sig slutet när:

- man går så fort man kan men ändå är femtio meter efter alla andra
- man alltid måste ha en femma i fickan, för akuta kissbehov på offentliga toaletter
- man äter två glassar om dagen utan att det syns på magen (fast tyvärr syns det på hakan istället)
- man blir anfådd av att sitta i tevesoffan
- man går till jobbet i makens kläder, allt annat är för litet
- man tittar ner och inte ser annat än en boll med tår
- man plötsligt vet hur många veckor det är kvar efter att inte under trettiofem veckor har vetat hur många veckor som har gått

Det är fem veckor och två dagar kvar. Max.

Juno

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh så jag längtar efter bebbe!

2008-05-14 @ 23:04:55
Postat av: Mina

fnissar
Känner igen det där.
På dagen 3 veckor kvar för mig idag :-)

2008-05-15 @ 09:02:59
Postat av: Juno

Jag är avis på Mina och väldigt nyfiken på om Lotta längtar efter egen bebis eller just grodan som sprattlar runt i mitten på min kropp...

2008-05-16 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback