Svårt att bli sockerfri

Det är helt okej att jag klagar på mig själv för att jag äter för mycket godis. Men i helgen klagade min man på mig och sade att "du måste ju sluta nu, du kan inte hålla på och vräka i dig så där mycket godis!". Med eftertryck. Det är inte lika okej. Då måste jag trotshandla tre påsar med Anthon Berg ägg. Och baka en onyttig kaka och köpa extra dyr choklad på kaffeaffären.

Men idag har jag varit duktig. Inte en godisbit har passerat mina läppar. Bara en liten, liten bit delad kärleksmums och det räknas knappt för om jag tänker efter riktigt noga så var det nog Lotta som vräkte i sig minst åttio procent av kakbiten. Hm, hrm, hrmf.

Juno

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den bjuder jag på. :)

2008-03-04 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback