Elva timmar över deadline

Det kommer ta tid detta. Tålamod och evig väntan. Men det finns att göra, så egentligen gör det väl inte så mycket. Fast det är liksom trist att vänta. Väntan i sig skapar en sorts frustation. Både hos mig och min kära mamma som ringer en gång om dagen och undrar om det inte ska hända något snart?!

Nej men mamma, jag vet inte. Du får ta med min kära pappa och komma hit och vänta tillsammans med oss, maken har precis kommit hem med superbilliga plantor = jättemånga plantor, så vi kan behöva lite hjälp att trycka ner dem i jorden.

Andra saker man kan syssla med i väntan på magknip: sy nya gardiner, sy om gamla babylakan, städa, möblera om, måla sovrummet, baka, titta på fotboll, och tvätta till förbannelse. Och jobba, men det får faktiskt vänta tills imorgon. För jag lär väl gå här och vänta då med.

Juno


Kommentarer
Postat av: Monster-tanten

Äsch, det är ingen fara, när man gått tre veckor över tiden så får man igångsättning.

2008-06-23 @ 08:01:29
Postat av: Juno

nu tyckte du allt att du var rolig...du fattar väl att det är hos dig jag kommer sitta och oja mig de sista två veckorna?!

2008-06-23 @ 11:41:52
Postat av: Anonym

vad trevligt :-) du är välkommen

2008-06-23 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback