Det blir inget junibarn

Om mindre än fem timmar är juni slut. Väntan övergår då i plus tio dagar. Jag kommer sedemera att ha två julibarn. Om jag trodde att man inte fick gå mer än fjorton dagar över tiden så kan jag nu meddela att det får man. Upp till tre veckor är tydligen helt okej. Fast det känns inte okej. Jag är så less.

Jag har provat att böna och be. Jag har lockat med den stora världen utanför Sundbyberg. Jag har hotat. Jag har försökt skrämmas. Ungen ligger som i ett skruvstäd där inne. Vad ska jag göra för att det ska bli otäckt? Röka och knarka?

Juno

Kommentarer
Postat av: Tantaugusta

Jag har hört talas om fönsterputsning...;)

2008-07-01 @ 19:54:53
Postat av: Juno

men usch vad trist, var det inte du som sökte sommarjobb? det kanske kan vara något?!

2008-07-03 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback