Sonens tjocka mamma

En dag när jag hämtar sonen på dagis är han ensam med en fröken och spelar lite fotboll. Dagisfröken skojar lite om att mamma har en fotboll innanför tröjan. När sonen inte svarar på det så frågar hon:

-  Vad har din mamma under tröjan då Joar?

Sonen rusar fram till mig, drar i halslinningen på tröjan, böjer sig fram och tittar djupt ner och ropar:

- Här är de ju!
----------------------------------------------


Idag kom han springades till mig och klappade lite på magen:

- Åh, mamma du blir bara tjockare och tjockare
- Ja, det blir jag och vet du att jag ska bli ännu tjockare
- Och tjockare....och tjockare....du kanske blir så tjock att jag inte får plats i din säng längre?!

Ja, hemska tanke.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback