Vem vill bli nya Alex Schulman?

Sex gånger om dagen, minst. Det är så ofta man måste uppdatera sin blogg om någon ska orka läsa den påstås det. Hur många gånger om dagen Alex Schulman uppdaterade sin blogg har jag ingen aning om. Jag har aldrig varit inne på den. Och nu är det för sent. Nu har han lagt av eftersom hans blogg blev ett monster. 

Eller vem det nu var som blev ett monster. Läsarna blev blodtörstiga och ville att han bara skulle skriva elakheter. Nu ber han om ursäkt till alla han sårat. Ja för det var ju inte själva bloggen som blev ett monster, och det var ju inte läsarna som under hot tvingade honom att säga taskiga saker. Men det fungerade i alla fall. Alex Schulman hade Sveriges mest lästa blogg.

Min blogg är läst av ett fåtal personer, ingen där som jag har lust att såra, och jag är stolt över att kunna kalla den för Junos småsura krypin istället för ett Schulmans monster.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback