imorgon kommer killarna igen

det två knallgula stora teletubbies på min tomt. vem är ni och vad gör ni här? det är inte teletubbies, det är killarna. nyfiken går jag lite närmre. oj oj, den ena har en stor motorsåg. ännu närmre. men då säger den ena killen att jag inte får komma dit. och mamma och pappa är redan inne, hur ska jag komma hem?!

- uuuäääähhhhh

nu kommer pappa. jag står inne och tittar. killarna gräver gropar i vår gång och pappa har tagit bort hela trappan. imorgon kommer killarna igen. då ska de bygga med klossar i sten. det ska bli jättefint. både mamma och pappa är väldigt glada. jag tycker om när mamma och pappa är glada. mamma säger att om jag sover nu så är nog killarna här när jag vaknar igen. så jag måste skynda mig i säng.

joar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback