bakk-jard-i-ganns

äntligen har mamma fattat att jag får titta på teve innan dagis. förut bråkade vi om det men nu vet hon hur pappa och jag har bestämt. när vi är lediga får jag titta på dora. vi är inte lediga idag. så jag måste stänga av teven efter miffy. det vet jag. jag har lärt mig att säga bakk-jard-i-ganns. de sjunger en bra sång. jag sjunger med.

nu kommer mamma ut och pussar mig på ansiktet. nej mamma sluta, jag ser inget. och jag förstår inte varför jag är extra söt just nu.

är det där mamma som sjunger på bakk-jard-i-ganns sången?

joar


Kommentarer
Postat av: Cressida

Hej Juno!

Jag gillar din blogg jätte mycket!. Kortfattat och mkt intressant. Mvh Cressida

www.cressida.blogg.se

Postat av: Juno

Tack, vad roligt! Jag tittar gärna in på din.

2007-10-27 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback