surf's up - blixten mc queen är bättre

jag har varit på bio. min första riktiga bio med mamma, pappa och sara. vi såg en film som är jätteny och heter surf's up. det var sådär bara.

först var det massa pingviner på et kallt ställe där det var is och snö. sen var det några pinviner och en tupp på ett varmt ställe där var strand och palmer. och så var den stora pinvinen dum men sen dog nästan den lilla pingvinen och då kom han till en annan pingvin och sen kunde kan surfa men han vann inte tävlingen i alla fall.

ungefär som blixten mc queen som inte heller vann men ändå var bäst. fast blixen är bättre än pingvinen, jag tyckte inte det var jättekul med bio. och nästa gång får inte mamma följa med för hon köper inte popcorn. men om mamma inte följer med kan jag inte sitta i hennes knä.

- mamma om du lovar att köpa popcorn nästa gång kan du få följa med på bio igen.

joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback