jag vill inte åka till thailand

- mamma gör det ont att ta spruta?
- jag vet inte älskling, kanske lite ont men det går nog över fort. du får fråga doktorn när vi kommer dit
- okej. mamma var tar man sprutan?
- hm, jag vet inte det heller, du får fråga doktorn det med

--------------------------------------------------------

- hej jag heter annika och ska ge dig en spruta med vaccin
- joar
- joar ja, ska du åka på semester joar?
- thailand
- vad roligt! då får du ta av dig tröjan och sitta i din mammas knä
- ska du ta sprutan i armen? gör det ont att ta spruta?
- lite ont kommer det att göra men bara en pytteliten stund
---
- nä, jag vill inte åka till thailand

-------------------------------------------------------

- mamma var jag jätteduktig?
- du var jätteduktig joar, jag är stolt över dig min modiga kille
- mamma är pappa stolt över mej?
- ja det tror jag, du får visa honom ditt plåster när du kommer hem
---
- är det imorgon vi ska åka till thailand?

joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback