stora killen

jag har fyllt år. en, två, tre. så många år har jag fyllt. jag är stora killen nu och när man är tre år som jag, då kan man stå och kissa i toaletten, inte sitta på pottan heller.

jag hade världens största och bästa kalas. (jag är starkaste björnen)

mamma och jag hade handlat jordgubbar till tårtan fast jag hade inte tid att äta något. (men jag fick smaka på tårtan idag, mamma och pappa hade sparat en bit till mej! (kärlek)) för jag hade fått jättejättejättemånga paket som vi fick hjälpas åt att öppna - tack tack alla snälla och bästa kompisar - jag och nathalie har lekt jättemycket med alla sakerna idag!!!

nu vill jag fylla år igen men mamma och pappa säger att jag måste vänta. ett helt år, hur långt är det? jag tror det är jättelång tid. varför ser mamma så glad ut när hon säger att: ja, det är jättelång tid.

135435-36

joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback