jag ska ha tre ljus och jättemånga ballonger

det är min sista dag som tvååring. när man fyller år får man önska sej något. av mormor önskade jag mej en bil i ett blått paket. och innan mormor och morfar åkte till sitt land fick jag en polisbil i ett blått paket. jihoo. vid bordet och stolarna som jag också fick har jag och nathalie ätit pannkaka som jag har lagat till henne i mitt kök.

av mamma har jag önskat mig en lillasyster. men då sade hon att det inte bara var att önska. nehej, i så fall önskar jag mig blixten mcqueen. världens snabbaste racerbil.

idag när jag lekte med nils berättade han att jag ska få en motorsåg av honom. och sen ska han låna den av mej.
det blir imorgon när jag ska ha kalas. då kommer nästan alla mina kompisar hem till mej. jag ska ha en tårta med tre ljus och jättemånga ballonger. och jag får äta jordgubbar fast jag får prickig kind.

joar


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du hade en bra födelsedag Joar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback