knaperi knaperi knus

här är pepparkakahuset. det är inte färdigt än. mamma säger att vi ska måla på huset också. vi ska inte äta huset nu. först ska det vara jul. här är skruvmejseln jag fick i julklapp igår. hamra. spika. 

oj.

mamma? jag...huset är lite trasigt nu. mamma ser inte, hon lagar mat. bäst jag äter upp biten. då märker hon nog ingenting. knaperi knaperi knus...

där ligger stora kniven. jag ska bara känna lite lite på den. nä. mamma tittar med stränga ögonen. men nu vet jag. sågen jag fick igår ser nästan lika ut som kniven. såga såga.

oj.

mamma? nu...hm. sågen råkade ha bort lite till av huset. dumma sågen. nu skyndar jag mig att äta upp den här lilla biten också. det märks nästan ingenting alls.

pepparkakshus

Joar


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha....bra att julklappen kom till användning...:-) även fast det inte var tänkt att han skulle riva hus med dom.

2006-12-19 @ 10:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback