Någon som har ett hjärntrick att ge mig?

Det är sommarvärme och jag springer på lunchen. Jag skulle springa måndag och tisdag hade jag bestämt och jag såg lite fram emot det och jag tänkte att det kanske inte är så himla varmt ändå, det ser nämligen en smula molnigt ut. Det är himla varmt.
 
Det går långsamt, jag får svett i ögonen, det sprutar svett från knäna av alla ställen och turisterna glor underligt på mig. Det är å andra sidan inte helt underligt eftersom jag sjunger. Jag misstänker att det faktiskt låter skitilla, men det har jag förstås ingen aning om eftersom jag har så hög musik i mina öron att jag inte ska höra när jag flåsar - eller sjunger för den delen.
 
Nu har jag ett problem. Nu vet jag inte hur jag ska lura min smarta hjärna att det ska bli toppen att springa imorgon och då är det säkert inte alls så varmt...
 
Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback