7 juli 2014

Det är alltid någon som är vaken. På sin tionde födelsedag vaknade sonen supertidigt. Så han läste lite bok, rullade lite tummar, snurrade och vred på sig, kollade klockan. Kommer de inte snart? Va?! Inte mer än sju?

Försöker desperat sova lite till. Känner sig hur vaken som helst. Lyssnar om någon eller något, vad som helst rör sig lite? Nä. Hör en väckarklocka ringa och tar en promenad till andra sidan av huset. "Hej är ni inte vakna än? Ska jag gå till mitt rum igen?"

Absolut inte, kom och kramas tjoar familjen. Kramar och mys är väl okej men 07.41 ger han upp. "Nu går jag till mitt rum och låtsas sova. Ni har nitton minuter på er att fixa lite". Det sätter fart på familjen som rusar upp och hämtar paket och en frukostbricka och snart sjunger för den djupt sovande och mycket överraskade tioåringen.

Grattis älskade Joar på tioårsdagen!

/Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback