Jag blev lite sugen på att springa en sväng

Hoppsan! Möjligen rör sig mina fingrar snabbare över tangenterna än min hjärna tänker. Möjligen är det inte alls någon komplimang. Men så här råkade mina fingrar bete sig igår. Inte så jättekonstigt faktiskt. Kul grej, sommar, lite folkfest, gott om tid att vänja sig vid tanken.
 
Mål: 55 minuter. Nöjd vid under 60 min.
 
Men sen kom det här. Inte alls så genomtänkt. Vinter, snö, slask eller is. Eventuellt. Förmodligen väldigt lite folkfest. Men syrran fick jag med och nu ligger det till världens beskådan så nu är det väl bara att snöra på skorna och köra antar jag. 
 
 
 

Mål: 60 minuter. Beroende på väder. Beroende på hostan jag fick i julklapp tänker ge sig. Nöjd att springa runt.
 
Juno
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback