Svar till Boul i Södertälje

Det är alltid lika spännande att byta telefonoperatör. När jag nu flyttade mitt nummer från Telia till 3 var det som vanligt en liten mellanperiod innan allt var överflyttat till mitt vanliga nummer och på den lilla tiden damp det ner ett sms från ett för mig okänt nummer.
 
"jag har inte hört av dig angånde din lilla skuld,hur länge ska jag vänta?inget händer!något konkret?snart?eller.senast jag fick nåt om det var i början av juli!och de skulle komma!.pd"
 
Vad spännande. Min lilla skuld. Rotar fram avsändarens nummer; men nej, jag känner ingen Boul i Södertälje. Så kära Boul, svar kommer här:
 
"Av uppenbara skäl har abonnenten till nummer 076325980 stängt sitt nummer för alla vidare inkassobrev."
 
Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback