Nio dagars dötid

Om sex dagar åker mamman för att rodda runt ett möte i London. Det kommer att bli nio intensiva dagar, frukost vid fem och läggdags vid elva tolv på kvällen. Men likväl planeras det för att packa ner en eller två böcker och sonens Nintendospel med Super Mario på. Fast för att ta med det måste naturligtvis sonen frågas vid om det är okej först.

Mamman: Joar, kommer du ihåg att jag ska åka iväg och jobba snart?
Sonen: Ja, och du ska vara borta i nio veckor!
Mamman: Njae, inte riktigt så länge. Men nio dagar och det är ju också ganska länge
Sonen: Okej
Mamman: Jag vill fråga dig om jag får ta med mig Nintendot när jag åker och jobbar? Om du kan låna ut det till mig, fast det är så lång tid?
Sonen: Jaa mamma, för annars har ju du ingenting att göra när du är i London!

Nej precis. Vilken snäll kille mamman har.

Juno

Kommentarer
Postat av: Tant

Planen i London låter inte helt nyttig? Hoppas Nintendot får dig att koppla av lite.

2010-05-31 @ 08:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback