Prinsessfeber

Jag stod igår på Pressbyrån på centralen och glodde på tidningar medan jag väntade på tåget. Och oavsett vilken tidning jag tittade på, i kategorin tidning för varelser av kvinnokön, så var det en bild på en prinsessa. Kronprinsessan Victoria och prinsessan Madeleines nya bröllopsstil. Kräk. Ett år innan de ska gifta sig. Prinsessa för en dag, skaffa din egen prinsesslook. Sade jag kräk?

Jag sätter en tia på att vi i maj kan läsa i tidningar som är menade för manligt kön om hur du fixar bästa prinsstilen à la Daniel. Kläder, brillor, muskler för femtontusen (eller vad det nu kan kosta) på hans gym. Leta efter år tvåtusentios stora quiz: Vilken prins är du? - Daniel eller Jonas, testa här!

Men okej, detta är ju rena spekulationer och jag kanske kan sluta hetsa upp mig för något som kanske inte ens kommer att hända och dessutom inte förräns om tio månader. Men ändå. Minikräk.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback