Vantar och mössa

Att det var värmebölja för ett par veckor sedan är svårt att tro. Hur kan man under samma månad gå från vidöppna fönster hela natten för att undvika att svettas ihjä, till att elda hela dagen för att undvika att frysa ihjäl? Hur kan det komma sig att man gick i bikini (bildligt, inte bokstavligen - not me, jag är i vassen i år med) i slutet av maj och nu klär på barnen mössa och vantar i mitten av juni? Det är något fel med vädret eller så har jag blivit scitzofren på äldre dar.

Juno


Kommentarer
Postat av: Tant

Ingen scitzofreni - det är för j-vligt kallt. Jag frös om fötterna på vägen hem från T-banan idag. Nu får det väl ändå räcka!

2009-06-15 @ 21:49:37
Postat av: Monster-tanten

Måste erkänna att allt är mitt fel. Våra markiser installerades förra måndagen och sedan dess har det regnat.

Det kom ingen snö i vintras efter vi fått rasskydden monterade på taket....

Jag ska kanske gå och köpa ett paraply?

2009-06-16 @ 11:20:55
Postat av: Juno

Ett jättestort paraply tack!

2009-06-17 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback