en riktigt bra dag

idag är det en sån där bra dag. en dag när mamma och pappa sjöng för mej på morgonen. och så hade de med sej macka med ljus i, fem stycken, varm choklad och ett stort paket.



i det stora paketet var det jättebra smålego, en stor polisbil och en sambandcentral tror jag det heter. det har jag redan börjat bygga på såklart. fast allra bäst är att jag ska få åka till legoland. där har ju min kusin anton redan varit!

nu är jag jätteglad och därför sa jag till mamma och pappa att "nu har ni gjort så att jag älskar er" och då blev de också jätteglada. vilken bra dag!

joar


Kommentarer
Postat av: L

Stort grattis älskade gullunge!

2009-07-07 @ 21:21:11
Postat av: joar

tack! om du är bra på att bygga med lego kan du väl komma och leka snart igen?!

2009-07-07 @ 22:06:31
Postat av: L

Jag är bäst i min generation! Hemskt gärna.

2009-07-08 @ 20:55:04
Postat av: joar

=) jihoo!

2009-07-09 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback