ååååhhhh tyyypiskt!!!!

det är måndag. jag är ledig från dagis på måndagar. nils är också ledig från dagis på måndagar men idag är han inte hemma. det är tyyypiskt. så jag vet inte vem jag ska leka med...

när jag vaknade klockan sju, kuckeliku klockan är sju det är dags att vakna nu, tittade jag lite på backyardigans och sen åt vi frukost. när pappa åkte till jobbet spelade mamma och jag bamsespelet och sen tog vi bussen till skogås. jag var duktig och drog korgen med alla våra varor i.

sen sprang jag till nils för att se om han har kommti hem men det har han inte. typiskt. fast det var ändå dags att äta lunch. och efter lunch var mamma snäll och sa att jag får titta lite på barnteve. det var ju snällt. men nu är det bara m-u-s-i-k på teven och det tycker jag är tyyyyypiiiiiskt!

joar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback