Knack knack, vem där?

Nu är spekulationerna i full gång. Vem är det som ligger där inne egentligen?
Så här vet man. Väldigt vetenskapligt bevisat förstås.

Pojke om magen står fram mer än åt sidan
Pojke om det sitter en lång pigmentrad från naveln och neråt
Flicka om fostrets hjärtfrekvens är över 140 slag per minut
Pojke om mamman har mycket halsbränna
Flicka om fostret hickar mycket
Pojke om fostret sparkar mycket
Flicka om mamman har många urinvägsinfektioner
Flicka om fostret ligger lågt i magen
Pojke om befruktningen skedde på ett udda datum
Flicka om mammans tandkött blöder
Flicka om mamman är sugen på citron
Pojke om mamman är sugen på choklad
Flicka om fostret sparkar mycket på höger sida
Flicka om mamman mår mycket illa

Okej, då vet jag. Det blir en bebis. Det var väl det jag misstänkte hela tiden.

Juno


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur vet man säkert att det inte är en gremlin då?

2008-04-04 @ 08:14:10
Postat av: Juno

eller en alien, de kan man inte veta säkert men oddsen är som tur är ganska små. även med mina gener...

2008-04-04 @ 21:06:26
Postat av: L

Men jag tror allt det blir en lite gremlin. :)

2008-04-05 @ 00:10:35
Postat av: P

Hörru Lotta... skulle det vara en gremlin pga mig ?! :-O

2008-04-07 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback