Facebook är ett virus

Det kom en inbjudan att vara med i klubben Stoppa gatuvåldet på Facebook. Det var väl i och för sig ett bra inititav men jag har inte loggat in på Facebook på hela veckan så jag har inte tackat ja. En kort sekund tänkte jag på det men sedan hanns det inte med.

Eftersom jag har ignorerar inbjudan har jag förvisso inte heller tackat nej. Och nu har jag fått ett meddelande från grundarna till klubben där det står: Till alla medlemmar i Stoppa gatuvåldet. Då vill jag veta, vem har varit inne och tallat på mitt konto?! Schas med dig.

Så nu har jag lessnat lite mer, så fort jag har tid och ork ska jag ta reda på hur jag terminerar mig själv. Eller så tänker jag på det riktigt hårt så kanske Facebook löser det också.

Juno

Kommentarer
Postat av: Karl Hellberg

Tjaba Jenny!

Det var länge sedan. Allt väl?

Tänkte bara tipsa om min nya blogg. karlhellberg.blogg.se

Titta gärna förbi?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback