I'm not a sing star

Har varit rätt förväntansfull inför kvällens grillkväll med kollegorna. Inte så mycket för grillandets skull som för det här med Sing star. Playstation, mikrofoner, teve och skivor med musik som man ska sjunga till. Jamen vad kul, jag tycker ju om att sjunga!

Fast att tycka om att sjunga har ingenting med att kunna sjunga att göra. Datorn slängde ur sig ett enda "cool", ett fåtal "bra", några "okej" och allt för många "uselt". Jag gillade inte Mauro Scocco innan, nu gillar honom ännu mindre. Hur kan det vara tillåtet att skriva en så trist låt som "Sarah", jag bara undrar.

Jag blev utklassad, både i att låta som Mauro Scocco och Madonna. Men Material girl var i alla fall rolig att sjunga. Sen var tyvärr, tyvärr dags att åka hem redan. Jag hade tagit bilen och jag tror vid närmare eftertanke att det var det som var hela problemet. Singstar utan vin? Kan ju inte bli annat än katastrof.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback