Tycker du jag är fet eller?

Min kompis L har precis introducerat mig till en underbar site! Här kan man läsa om sånt som ambitiösa människor hör på stan, lägger på minnet och sedan rusar hem till datorn och skriver om.

Hämtat från:
www.tjuvlyssnat.se

Kafé på Linnégatan, Göteborg
(Två kvinnor ~30 sitter och diskuterar.)
Kvinna 1: Nej, det går fetbort.
Kvinna 2 (förvirrad): Vaddå "fetbort"?
Kvinna 1: Ja, du vet som kidsen säger. Fett, du vet...
Kvinna 2: Tycker du att jag är fet eller?
Kvinna 1: Nää, vaddå?
Kvinna 2: Ja, för att om det är så, så tycker jag att du ska säga det rakt ut!
Kvinna 1: Jag tycker väl inte att du är fet!
Kvinna 2: Men då ska du sluta hålla på så där!

Juno


Kommentarer
Postat av: Pallas

Tack för tipset! Kul sida!

Postat av: Pallas

Hej, Juno!

Du undrade vem jag är. Jag kallar mig Pallas Athena när jag bloggar, så vi verkar ha ett visst intresse för mytologi gemensamt.:-)När jag inte bloggar som Pallas så pluggar jag på Karolinska Institutet i Stockholm och jobbar extra. Försöker hinna med att ha lite kul däremellan också. Välkommen att titta in på min blogg!

2006-11-16 @ 14:48:09
URL: http://www.pallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback