9 juni

Oj. Jag tror jag hade roligt. Satt visst och snackade med nån kille som bjöd på något som smakade ungefär som outspädd saft. Inte så jättegott precis men jag drack lite ändå. Och så var det ju Mackans vinare sen då. Allvarligt, hur fan vuxna sitta där och smacka och säga att ”Oh, det här var ett ovanligt utsökt viiin. Preciiis lagom med syra och en touch av jord bara”. Syra och jordsmak är allt jag minns. Magsyra. Fy fan. 


Sen var det nån jävla snubbe som försökte släta av mig. Hur kåta får killar bli egentligen? Sticka ner tungan i halsen på en tjej som nyss har SPYTT. Det är bara så jävla äckligt. Men det var kul ändå. Vi dansade på stranden och firade att det var nationaldagen och att vi var vuxna och FRIA. Long live the free spirit! 


Morsan blev lite galen för det var kräks på kjolen. Jag sade att det kom dit när jag skulle hjälpa en tjej. Jag tror hon trodde på det. Jag tror inte hon skulle tro att jag kan vara full. Ikväll ska vi fira att jag ska jobba imorgon. Det blir familjekväll med film och popcorn. Tror morsan har lånat Åke och hans värld. Lillkräk ska också vara hemma. Morsan blir så sur för jag kallar honom det. Han är okej, men du skulle bara våga tala om det för honom. Då blir han helt odräglig. 


M-tjejerna ska till Frankrike. Vad är det mot:

Fashion magazine –jag bara undrar.

So cool, so cool, so cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback