Länna gatufest, nu och då

Det blev en fest på vår lilla gatsnutt i år också. Till alla grannar runtomkring som inte var där säger vi förlåt för att vi störde och kom och var med nästa år - allt låter bättre när man är där och har ett glas rödvin i handen! Grannen tvärsöver tog sig från Åland för att vara med och vi tog oss från Dalarna så det säger lite om hur kul festen förväntades vara.   Och mycket riktigt levde den upp till alla förväntningar och lite till, vi välkomnades av Thomas som ställt upp en exklusiv vin- och champagnebar à la Tattinger. Otroligt lyxigt för alla vuxna! Barnens höjdpunkt var nog när Anders öppnade SPA-badet, då blev det plötsligt påtagligt hur många barn det var där! Sedan fanns det inget att klaga över alls, grillarna brann, barnen lekte, regnet höll sig borta och Anders, Jalle och Gevva spelade tills de trillade av scenen.  
I länkarna nedan kan man se resten av bilderna och vet man vad, jag passade på att dra ihop bilderna även från förra årets gatufest medan jag nu hade farten uppe (och ska tilläggas, när jag nu äntligen har fattat hur jag smidigt kan dela dem - love dropbox!)
 
Länk foton från Länna gatufest 2013.
Länk foton från Länna gatufest 2012.
 
Sommaren är officiellt inledd, på bästa tänkbara sätt och jag säger som värden skulle ha gjort:
TJOHO!
 
Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback