Nä, jag trodde väl inte det...

Jag börjar bli gammal. Det är lördag kväll och jag längtar inte ut på krogen, jag längtar inte efter att dansa eller dricka mig småfull på gin och tonic. Faktum är att jag inte ens längtar efter en partycigg. Om åtta minuter börjar Legally Blonde på teve för etthundraelfte gången. Ni vet, ultratjejfilmen nummer ett - Reese Whitherspoon i fullständigt rosa som är blond, smart och snäll. Jag älskar den, det spelar ingen roll att den har gått etthundratio gånger redan, jag kan utan problem se den igen. Så det är mjukisbyxor på, det är grillchips i skålen och äppeljucie i glaset. Och det är helt perfekt. Undrar om min man också tycker det är den ultimata lördagskvällen?

Juno

PS 1. Svaret ligger i rubriken
PS 2. Jo, han tyckte också att det var perfekt ;-)

Kommentarer
Postat av: P

Zzzzaaaaaark är den äntligen slut!

2010-09-14 @ 15:17:06
Postat av: Anonym

har du skrivit här? det har jag missat...erkänn att du var helt hänförd av den och önskar dig en knallrosa päls åt mig i vinter =D

2010-09-22 @ 07:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback