Prinsessan är fortfarande fången

Apstressad hela dagen. Kommer till slut upp till landet runt midnatt. Trött. Tänker en tanke "Undrar om jag borde logga på datorn", inser sedan att nej, alla har förhoppningvis gått och lagt sig och vad exakt kan jag göra för nytta nu? Tänker en annan tanke "Undrar om jag helt enkelt ska gå och lägga mig". Detta var ju en ganska klok tanke men så satte sig maken med sin nya dator och lajjade lite.

Och då tänker jag tanke tre som jag sedan agerar på "Undrar om jag ska testa Joars nya Nintendo DS". Sagt och gjort, i med Super Mario och sen gick det ett par timmar. Hepp. Det var inte alls så skoj att vakna runt kvart över sju och inse att jag har sovit dryga fyra timmar, eftersom jag prioriterade lika kasst som jag spelade. Ingen sömn och ingen prinsessa lyckades jag rädda heller...

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback