Tur i oturen

Jag har låst in min bilnyckel. I min bil. Det känns helt overkligt korkat. Men så är det i alla fall, och det tar dessutom en liten stund av letande i fickorna efter nyckeln innan jag fattar att jag faktiskt lagt den i bakluckan och sen drämt igen den samma.

Misstroget stirrar jag in på min väska som ligger i bilen, innehållande mina jobbanteckningar och mina frukostmackor. Och jag ägnar en kort sekund åt att fundera över innehållet i min skalle men vad hjälper det? Jag får vara glad för att jag har mitt passerkort i fickan och att jag inte tog hem min dator igår. Och så får jag ju chansen att träffa min man en extra sekund när han kommer med reservnyckeln, det är ju positivt!

Juno


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Måste vara åldern som spökar i så fall! DOM ÄR JU DÖSNYGGA!

Postat av: Lizz

Du e obetalbar :-)



God Jul Och Gott Nytt År

Kram

2010-12-21 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback