Jag är fullt normal, jag är fullt normal, jag är...

Min kompis på jobbet ska vara mammaledig varpå det är korvstoppning som gäller. Hjärnan kändes komprimerad när jag raglade från jobbet igår och jag såg framför mig hur jag sket i att hämta ungarna och istället tog en tupplur i parken. Men nej. Såklart inte.

Istället slår värsta prettot sig ner på min axel (ge dig iväg bara) och jag tog med en extra unge hem från dagis. Hemgjord pizza ska det förstås vara och medan barnen badar målar jag sista lagret med rosa på dotterns väggar. Puh!

Klockan åtta snurrade pedalerna på träningscykeln och sen däckade jag äntligen i teve-soffan. So far, so normal?

Ja? Nähä. Men det värsta är att när klockan ringde kvart över fem i morse hade jag ju sparat in tiden för en dusch, och istället för att göra det vilken normal person som helst skulle göra, somna om, så går jag upp. Hänger tvätt, laddar tvättmaskin och marinerar en fläskfilé. För att sedan åka till jobbet 06.25. Kära B.O. Nu undrar jag om det är något fel på mig?

Juno

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du lite energi över att sälja?

2009-09-09 @ 08:35:01
Postat av: Mina

Nix, det är inte normalt.

/Puss =)

2009-09-09 @ 13:46:55
Postat av: L

Rosa?

2009-09-09 @ 22:41:27
Postat av: Monster-tanten

Japp, det är det. Men vi tycker om dig precis som du är :-D

2009-09-10 @ 08:29:12
Postat av: Anonym

HA HA! Jag var faktiskt väldigt rosa =)

PUSS

2009-09-10 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback