Det går sådär

Förra veckan tänkte jag att jag en gång på gym är okej som start, för jag ska ju promenera mellan centralen och kontoret två gånger om dagen. Och det blir ju en timme om dagen i alla fall, väldigt friskus.

Jag skulle börja igår men då var det något med att glömma plånboken hemma och hur det nu var så rullade visst bilen in till stan. Så då blev det en aningen kortare promenad, från parkeringen till kontoret. Och idag, jo då SL access kortet är laddat, och jag kom på pendeltåget som planerat.

Men så var visst 56:an lite sen. Tänk att den bara råkade komma just när jag klev ut från centralen i regnet.

Juno

Kommentarer
Postat av: M

Vad tooookigt men det är ju sånt som händer ;-)

2009-09-02 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback