Vems guld är det?

Kalmar FF vann SM-guld i förrgår. Och jag som följt Malin Wollins blogg Fotbollsfrun till och från vet att hennes kille spelar i detta guldlag. På sporten igår visades ett litet inslag från segerfesten och där kom det väntade klippet med Malin. Vi vet att hennes blogg är välbesökt men ändå:

Tevekommentatorn frågar något i stil med "Du är Fotbollsfru. Hur känns det nu?" och människan svarar att "Vi har varit tillsammans i sju (var det så många?) år och äntligen har det lönat sig." Typ.

Alltså, jag fattar att hon raljerar men ett "Jag är så glad för hans skull" hade väl varit på plats i det här läget? Nu får jag känslan av att Malin Wollin tycker att hennes framgångar som bloggare på temat Fotbollsfru är större för henne än att killen äntligen vunnit en guldmedalj. Det känns lite snålt.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback