Författarens ord

Mitt detta försiktiga försök till författarskap tillägnas min vän Karolina. Hoppas du ska slippa skämmas. 

Det som är positivt med att skriva en så kallad bokblogg är att även om ingen förläggare i världen vill ta sig an boken blir den ändå publicerad.

Det är lika bra att säga det på en gång. Alla personer i boken är påhittade och alla eventulla likheter mellan karaktärer i verkliga livet är en slump.

Observera även att texterna som läggs ut är ett råmaterial och kan komma att genomgå smärre eller större ändringar när som helst och hur som helst, utan varning eller hänsyn till er som redan läst ett kapitel.

Ris och ros eller allmänna kommentarer om rent skrivtekniska fel emottages gärna. Det går fint att använda möjligheten till att kommentera respektive kapitel.

Juno


Kommentarer
Postat av: Johanna Etzén

bokblogg eller bloggbok? jag tror jag skulle ha valt ordet bloggbok, hrm, en bloggad bok typ - en bok i bloggform i stället för en blogg om böcker - making sense or rubbish?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback