Reality check

Tiden rör sig blixtsnabbt plötsligt. Från att vakna i ottan slutar det med att jag springer till tåget. Och från att vara pigg (eller var jag verkligen det?) klockan 05.00 till att vara skittrött 07.10.  Hej verkligheten. För att se det positiva i det hela, jag kan skryta med att jag springer varje morgon (men sen ser jag skrynklig ut)...



Märkligt hur allt kan vara så vanligt i en handvändning. Packa matlåda, plasta in en macka. Busskort, passerkort, dator, mobil. Check. Fast barnen tyckte det var en stor och dum sak att jag skulle jobba. Stora pussar och kramar och jag tänker på mitt nyårslöfte om att inte idiotjobba utan brajobba i år.

Intressant att jag tänker på det innan jag ens öppnat mailkorgen. Wish me luck.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback