Stor tjej

Härom veckan skulle min lilla prinsesstjej gå på diskoparty hos sin dagiskompis, då valde hon noggrant sin outfit flera dagar i förväg. Men när det äntligen var dags att klä på sig så saknades det något över strumpbyxorna och min femåring ropar förtvivlat:
 
- Mamma, var har jag några shorts? Varför har jag inga shorts i min garderob???
- Eh, kanske för att det varit vinter, men du kan väl ta en kjol istället?
- Nej för jag ska ha shorts. Och det är viktigt.
- Jaha, jag förstår.
 
Som tur var hittade vi ett par shorts och jag inser att hon börjar närma sig slutet av prinsesseran. Hon börjar bli stor den lilla tjejen...
 
 
Juno

Kommentarer
Postat av: Mina

Börjar och börjar. Liten har blivit stor <3

2014-05-09 @ 08:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback