NIX för mobilen

Jag har blivit galen på telefonförsäljare den sista tiden. Det har ringt och ringt och jag hade ingen "blockera skitjobbiga stackars säljare" app som jag var riktigt nöjd med vilket gav som följd att jag inte hade någon "blockera skitjobbiga stackars säljare" app alls. Vilket i sin tur ledde till att de har ringt som fan och jag har blivit galen.
 
Anledningen till detta (att de har ringt som fan alltså, inte mitt mentala tillstånd) beror på att det sedan en månad tillbaka är fritt fram för säljare att ringa till mobiler. Aha, vad surt. Men på förekommen anledning finns nu ett av vår tids viktigaste telefonnummer:
 
077 288 00 00
 
Det är numret till NIX för mobiler. Så idag ringde jag dit, tryckte på ettan för att lägga till mitt nummer i NIX register och nu får vi vänta och se. Förhoppningsvis får vi vänta länge för då innebär det att det funkar.
 
Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback