Önskelista

Ett av barnen är väldigt intresserat av att shoppa. Det är allt från sådant som glittrar oavsett vad man har det till till kläder både till henne själv och hennes bror till pyssel och tidningar och godis.
 
Det positiva med det är att hon hänger med om man behöver åka till affären. Det negativa är då att hon alltid vill köpa något. Ibland gör vi det. Ibland inte.
 
I helgen gick vi på jakt efter present till andra barn. Pysseltjejer. Panduro. Och det lilla barnet kom med förslag på förslag. På saker vi kunde köpa till henne själv. Vi ska inte handla till dig idag men du kan ju skriva upp det på din önskelista, du fyller ju år snart...
 
Not so popular. Ett ytterst frustrerat barn skriker rakt ut. "ÅHHH sluta säg att jag skriva upp det på min önskelista - jag kan ju inte SKRIVA!!!!"
 
Hehe. Inga armar inga kakor...
 
Juno

Kommentarer
Postat av: Mina

hahahaha usch nu känner jag mig elak som skrattar MEN hon har en poäng! :D

Svar: Äsch!!!
Juno

2014-06-19 @ 07:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback