Min andra mamma

Jag har kommit av mig. Och nu har jag kommit av mig så länge att jag inte längre vet vad tusan jag ska skriva om. Förut, för länge sen så tänkte jag att jag lägga upp lite från systers och mitt Amsterdamdygn men så hade jag ingen dator med och sen skulle jag fixa det när jag kom hem men så gick tiden.
 
Och sen tänkte jag att jag kunde skriva om årets första lopp runt Frescati som jag var så attans nöjd med och det blev ett helt utkast men sen fastnade jag på något om någon bild och sen blev det inte mer med det.
 
Det blev påsk och kanske kunde man skriva något då men då var jag så himla upptagen med att ha trevligt och springa så då hann jag ju inte. Men en sak kom jag på nu som var rolig som jag kan start upp det häringa skrivandet med igen. Och det var när vi var på väg upp till Dalarna i påskas, det var jag och A och fyra trollungar. Den ena trollungen är lite yngre och lite trolligare än de andra ungarna. Det tror jag beror på att det är A:s lilla treåring. Och treåringen tappade saker och treåringens mamma plockades upp saker och vid något tillfälle så jag att det går nog inte. Du får vänta tills vi stannar så ska vi hjälpa dig.
 
Konstpaus. Vad säger människan? Går inte? Svar på tal:
"Men jag pratar inte med dig. Jag pratar med min andra mamma"
 
Så. Nu gör jag ett nytt försök att bemanna den här bloggen.
 
Juno

Kommentarer
Postat av: P

Heja heja :-)

2014-05-01 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback