min storebror, världens bästa!

idag var det fika på dagis. då får alla barnens mammor, pappor och syskon komma och fika med oss fjärilsbarn. för vi bjuder på bröd som vi bakat själva. med riktig deg!
 
men pappa kunde inte komma för han skulle göra en speciell sak med jobbet. men mamma kunde inte heller komma för hon hade extra mycket att göra på jobbet. och just när jag var lite ledsen för att ingen skulle komma på mitt fika så sa min storebror att då kan han komma! så att någon från min familj är med på fikat!
 
ja ja ja aj! oj, förlåt jag hoppade visst joar på tårna av glädje. sen när alla hade fikat klart och vi hade lekt och städat och det bara var vi kvar på hela dagiset, ja och så fröken förstås, då kom i alla fall mamma och hämtade oss. och hon var lite ledsen för hon hade missat fikat och också tåget. men jag var glad för jag har världens bästa storebror och joar blev också glad för han fick ett lego av mamma.
 
snipp snapp snut, nu var fikat slut.
 
elsa
 
 

Kommentarer
Postat av: Monstertanten

Världens finaste Joar!

2013-12-14 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback