En fin fin dag ute

På den nittonde dagen kom jag äntligen ut. Ut på riktigt liksom, inte bara till och från taxi eller till ingenting. Sandsjö, goda vänner, minus 3 grader, sol. Okej, jag kanske inte kan gräva i snöhögen och jag kanske inte bör varken köra eller åka på sparken och jag rör mig långsammare än hon som är två år, men... jag kan ändå bara sitta i en snödriva med min kamera. Det går jättebra!
 
 Solen glittar i snön...
 ... och smälter den snö som hänger från taken.
 Gungställningen funkar även på vintern. Som telefon...
 ... eller som hopptorn. Joar kör bomben. Han måste ladda inför lekledarrollen...
 En spark är en klassiker. Alltid!
 Kayla!
 Oliver!
 Elsa!
 Joar???
 Aha, Joar. Och den obligatoriska korvgrillningen förståss.
 
Och sen när alla fått en överdos av frisk luft och allmänn sundhet går vi in och spelar spel på mobilerna och dricker vin. Trevlig helg!
 
Juno
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback