Köp en menskopp?!

Som spam ramlar de in, erbjuanden från Groupon. På morgonen, på dagen, på natten. Det är allt från resor till väskor och kurser. Och hygienartiklar. Typ. En morgon när jag öppnar mailkorgen har jag fått detta oemotståndliga erbjudande om att köpa en menskopp för ynka etthundrafyrtioåtta kronor.
 
Öh, titta på den! Jag fattar inte riktigt...hur stor är den? Hänger den ner så man behöver specialbyxor för koppen eller är den liten? Kan det vara bekvämt? Kan man sitta ner?!
 
 
Men över tusen person har köpt en menskopp och om man inte vågar prova en själv kan man köpa till en vän. Om det är någon av mina vänner som vill ha en måste ni tjoa nu för om bara tre dagar går detta exklusiva erbjudande ut. Och om någon redan har en hör av er och berätta, jag är bisarrt nyfiken på denna i mina ögon extremt underliga makapär.
 
Juno

Kommentarer
Postat av: L8

Jag gick på samma erbjudande och köpte en menskopp. Många veckor leveranstid så du får vänta på min recension. Så länge kan du titta på det klassiska menskopp-klippet med hejsonja. :) http://www.youtube.com/watch?v=O9nbVrOo63w

2012-10-07 @ 17:53:38
Postat av: Juno

Recension!!

Jag blev lite sugen på en efter sonjas lite video...

2012-10-08 @ 15:03:52
Postat av: Anonym

Livet är fullt av överraskningsar... Jag är (faktiskt) trogen användare av mackapären sedan flera år och sover näck, seglar i medelhavet utan toa en vecka, campar och gör exakt vad jag vill trots ... Man klipper ner fjongen sen känns den inte alls. Jätteäckligt innan jag vande mig med absolut det bästa mensskyddet!!

2012-10-11 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback