Jag köpa din telefon

Grannen fick ett ryck och drog ut några saker på blocket. Maken fick inspiration "ja, det var ju längesedan jag sålde något på blocket" tänkte han och manglade omgående ut lite teknikpryttlar han också. Sen gick det ungefär tjugo minuter och så kom första mailet. Jag köpa din telefon om priset 700.

Vid tjugo i elva på kvällen ploppar makens mobil för fullt. Prisförslagen haglar in. Och halv åtta på morgonen också. Pling i mobilen, tick i mailboxen. Kreativa förslag om att reservera telefonen tills personen i fråga har fått lön. Det vore ju toppen. Argh. Maken sliter det lilla hår han har och tycker inte det är lika toppen.

En timme efter utsatt tid ringer en av de potentiella köparna. Var bor du? Alltså jag är på MAX hamburgare. HA HA, det är så jävla roligt. Maken lägger på luren och muttrar att han bor under osten. Inser att om han ska bli av med alla samtal om just den telefonen är det bäst han åker och levererar den. Hemma på MAX hamburgare.

Sa jag ha ha? Hemma i huset sitter frugan kvar med uppdraget att sälja en fabriksny Samsung Galaxy W, knuten till 3. Maken är konstigt nog inte så sugen på att sätta ut ytterligare en telefon. Någon som vill köpa?

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback