Ränderna går aldrig ur en zebra?

Jo, det gör de! Det har jag bestämt mig för. Men det är klart att det ligger lite arbete bakom för att få ränderna att försvinna. Jag kan bara in på årets tionde dag och min andra arbetsdag konstatera att det är förrädiskt lätt att falla in gamla mönster.

En teve som hänger mitt framför ögonen på en när man efter nattning av barn är lite halvseg är väldigt lockande och Bones som är min absoluta favoritserie också. Så låt oss se, rensa ur en byrå eller titta på Bones? 1 - 0 till Bones.

Barnen som säger när man åker till jobbet "Jag måste krama dig jättemycket nu för när du åker till jobbet vet man inte om du kommer hem igen" och man skrattar dumt, jag ska ju bara in på ett kort möte. Sedan blev en timmes möte till åtta timmars arbetsdag och första "riktiga" arbetsdagen blev aningens längre än planerat. 2 - 0 till jobbet.

Men eftersom jag ser det så kan jag förändra det. Eller hur?

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback