Lyx i mitt liv

Upp halv fem på morgonen. Länna, Skärmarbrink, Sumpan, Arlanda, Frankfurt, Geneve, Frankrike, Château de Divonne. Hinna jobba lite på eftermiddagen, rigga konferensrum och gå på site visit. Middag med kunden. Hepp hepp liksom. Räknar med att sätta mig någon eller några timmar till för att ha allt klart efter middagen. Inser, till min förvåning, att det inte behövs.

Jag kommer hinna spola upp ett bad och läsa i min nyinköpta Mari Jungstedt. Vilken underbar lyx!



Det är förberett för möte i det gamla stallet. Enda nackdelen är det fortfarande kan förnimmas i luften att det en gång varit ett hem för hästar.



Mitt enorma, jättegröna rum med tuppar och påfåglar på väggarna. Alla rum är lite olika och det är väldigt charmigt. Enda nackdelen är att jag nog inte kommer hinna se det så mycket efter idag...

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback