Djupa andetag

Samsung Galaxy II är bakåtutvecklad mot Samsung Galaxy I. Man har flyttat det externa minneskortet från bredvid batteriet till under batteriet. Så om det nu mot förmodan skulle vara så att jag inte får igång kopplingen mellan telefonen och datorn trots att jag installerar och svär en hel kväll, om, då skulle jag behöva stänga av telefonen för att plocka ut batteriet och sen pilla fram minneskortet och...ja. Irriterande som fan.

Så om jag inte vill stänga av min telefon för att få över en bild till min dator, vilket ni kanske har fattat vid det här laget att jag inte är superintresserad av. Då blir det en enkel liten soppa av photoshop.com, photoshop showcase, photoshop elements, photoshop express och flickr. Så nu känner jag mig inte alls irriterad?

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback