Äntligen ett skratt

Det har inte varit världens bästa måndag. Måndagar är ju sällan det, och denna har varit lite extra dryg. Men sen fick jag chatta lite med fina Bell och då blev jag lite glad igen. Hon har varit med på nyheterna och jag som trodde jag missat det inlägget helt blev lite extra glad när hon rotade fram en länk med inslaget åt mig. Här kan ni titta på min Bell!

Och sen glodde jag lite på teve och eftersom jag facebookar, chattar och småjobbar samtidigt så orkar jag som vanligt inte zappa mig ur reklamen. Och vet ni vad, för en gångs skull så skrattade jag högt. En dag när jag verkligen behövde ett garv. Tack Bella, och tack Adressändringen =)



Juno


Kommentarer
Postat av: p

jag ska sluta skicka ut barnen till brevlådan för att hämta posten...

2011-05-26 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback