All min tid

Facebook slår ut bloggen. Inte i mitt hjärta. För egentligen är det så att jag gillar att blogga mer än jag gillar att "facebooka" men, facebook är så tillgängligt och blogg är så tvärtom. Om man ska blogga via mobilen så kommer det inte upp något skrivfält, och på det svarar blogg.se att man får skriva i html kod. Okej, det går men det är lite meckigt.

Det visar sig att blogg.se har också en app för andriodtelefoner, den får man tillgång till om man skapar ett betalkonto. Alltså jag vet inte om det är så himla kundtillvänt.

Det är kanske helt enkelt så att blogg är till för dem som har gott om tid. Jag kommer att få gott om tid snart. Tror jag. Om min ansökan om att gå ner på deltid och ta ut föräldrardagar på Joar går igenom. Då kommer jag ha massor av tid, right?

Då ska jag gå kurs i excel, eller kanske bokföring, eller kanske fotografering eller photoshop. Och så ska jag ta hand om trädgården förståss eftersom den är ett rent förfall. Jag hinner träna på dagtid och ta hem barnen tidigt och gå på museer. Eller varför inte skita i att hämta barnen och bara gå på museer? Röja och rensa, strukturera foton, läsa böcker. Luncha med alla vänner som nästan glömt bort att jag finns eller busa och ta ett glas vin på den afterwork jag aldrig hinner vara med på när jag faktiskt är @work.

Och vi får se, om insprirationen kommer till mig så bloggar jag lite också.

Juno


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, fortsätt med att blogga

2011-08-01 @ 12:13:59
Postat av: Juno

Ja just nu känns det roligt. Jag ska fixa och trixa lite och dra igång ett fotoprojekt här under hösten =)

2011-08-01 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback